A Lucky Escape

They say we're part of an alienation Belive it when they say that we gotta get out of this place

Publicerad 2012-07-09 13:36:59 i Allmänt

Sommaren kom och uni var slut för den här termninen, har sommarjobbar i nästan fyra veckor och det känns som jag inte har gjort något annat.
I veckan var jag ledig så vi spontan åkte till västkusten och gick på klippor och åt fisk och njöt lite utav att äntligen solen lyste.
 








Sedan jobbade jag tre dagar och sen var jag ledig igen, då var det festival som stod på almenackan, såg fina konserter med Soundtrack of our lives (de höll på att riva scenen), Deportees och Jonathan Johansson. Många andra konsterter var sådär halv bra, De hade bokat många crowdpleasers såsom Kent, Lars Winnerbäck och Kapten Röd. Fattar inte riktigt hur de kan vara så stora och att så mycket folk vill se dem. Låtarna låter precis likadant och allt är så regisserat på scenen, med projicerande filmer  och poser. Men överhuvudtaget var det en fin liten festival med både solsken och regn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela