A Lucky Escape

Coexist

Publicerad 2012-09-11 18:21:24 i Allmänt


Detta har jag väntat på så länge, äntligen är The XX nya album ute och det är lika mörkt och tungt som det ska vara. Låter väldigt deprimerande men den perfekta musiken inför hösten och alldeles underbar musik att lyssna till när man pluggar. Deras första album har jag ju redan spelat sönder under långa timmars skrivande. Annars då? Jodå går en värdelös kurs och känner att den inte ger mig något och det är jag nog inte ensam om, det är väldigt tomt på föreläsningarna. Hösten har kommit och därmed det varierande vädret från kyla till sol till regn på typ två timmar och nästa vecka börjar min VFU, måste skaffa nya braiga uteskor alá förskolelärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela