A Lucky Escape

Jaaa, det är måndag igen!

Publicerad 2012-12-10 14:33:27 i Allmänt

Måndags känslan är total, återigen struktur och arbetstid på Universitet, börjar känna igen dem som sliter håret över uppsatser och tentor nu, alla samlas på plan 4.
Jag och min lilla studiegrupp behöver inte ens höras av innan, vi vet vart vi ska.  Måndags träffen betyder checka över läget och lite panik hur lite man har åstakommit..... Sedan är det disciplin som gäller, fram tills man måste skojsa till det med webcamera.
  
 
Hmm har ni sett personen överst som någon tyckte var kul att peta ur ögat på. Den andra personen drömmer sig bort ifrån universitet.....långt långt bort.
 
Ja ja, jag vet exakt vad ni tänker, borde hon inte ta tag i sin resultaträkning snart, Nu är det så här att jag vet inte ens vad jag ska kalla min metod än, Kvalitativ eller Kvantitativ?  Det är frågan det, 
Ok, nu lovar jag att jag ska granska mina svar, är nöjd har fått in över 20 svar.

Kommentarer

Postat av: Melanie Svartz

Publicerad 2012-12-12 11:02:57

Hihi, och en uppsats-skrivande Sara är även en bloggande Sara, me like!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela