A Lucky Escape

Uppsatser och avhandlingar

Publicerad 2011-10-20 16:23:31 i Allmänt

Sitter och skriver en uppsats om pedagogiska teorier utifrån en tegelsten till avhandling, verry mycket universitetsspråk där ska jag säga, kan lugnt säga att jag aldrig kommer att doktorera. Men jag ska visst skriva en C-uppsats för examination, var på möte igår och pratade med min kursansvarige om vad jag skulle skriva om. Fast det är ju ganska långt tills dess.
I Karlstad är det annars som vanligt märks att det börjar bli höst kallare ut och stelare fingrar och knän. usch...
Mörkare börjar det också bli somnar vid nio på kvällen men det känns som om man vill sova när klockan är sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela