A Lucky Escape

På min sekretär

Publicerad 2011-10-25 14:43:02 i Allmänt

Härom dagen plingade det på min dörr, när jag öpppnade stod Melanie där och såg väldigt busig ut. Bakom hennes rygg hade hon ett paket till mig. I paket fanns en tavla på....... Ryan Gosling. Så nu står han där och kollar på mig när jag sitter och skriver.
det roligaste med det här är att det är svårt att koncenterar sig när någon stirrar på en och att Melanie verkligen snöat in på att jag någon gång har sagt att Ryan Gosling är snygg.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2011-10-25 15:59:51

Haha, jag försöker bara hjälpa dig att hitta mannen i ditt liv :) (psst, jag tycker också att Gosling är schnygg!)

Postat av: AnnieBanani

Publicerad 2011-10-26 20:07:55

menar du inte att det är svårt att koncentrera dig när du har en hunk framför dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela