A Lucky Escape

Första Advent

Publicerad 2011-11-28 10:23:19 i Allmänt

Igår var det första advent och adventsstjärnan som jag tycker är det enda som man ska pynta med fick komma upp, mysigt, blev bjuden på adventsfik  igår också lussebulle och glögg. Annars så är det inte så mycket julstämmning om man säger så. Jag vill faktsikt ha lite snö nu.
Annars rullar dagarna på, tycker att det är väldigt mycket krångel på uni som ger mig huvudvärk längtar tills kursen är klar. Har den senaste veckan suttit här vid datorn och skrivit den "stora" uppsatsen. Snart klar ska  bara skriva de sista åsikterna, känns gött.
Har tänkt att åka in till stan sen och kanske shoppa lite, någon  julklapp och så.
Och på fredag åker jag till storstan tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela