A Lucky Escape

Åter till verkligheten

Publicerad 2011-01-12 20:06:13 i Allmänt

Är hemma i sköna Karlstad igen och första kvällen börjar direkt med en tradition... plugg i köket.
Utav de här bilderna kan man se att Melanie tycker läkemedelshantering är väldigt intressant (ser ni leendet). Mattias tycker datorn krånglar och han har ett svårt ingenjörstal att knäcka (ögonen blöder nästan). Jag måste återigen lära mig att vika ner etiketten och burken är arg............. En helt vanlig kväll i vårat kök.

Kommentarer

Postat av: AnnieBanani

Publicerad 2011-01-12 22:27:09

haha du och dina etiketter! kan du inte bara sy fast dem? sätta ett stygn i dem så att dem inte viker upp sig osså ser jag att du har blommigt på dig!

Postat av: AnnieBanani

Publicerad 2011-01-12 22:28:44

min kommentar försvann!

Postat av: sara

Publicerad 2011-01-13 19:40:08

ja jo måste nog det. blommiga kjolar är min grej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela