A Lucky Escape

2011 - Make the world turn clockwise

Publicerad 2011-01-01 12:08:53 i Allmänt

Nytt år och nya saker att göra.  Sitter med essä skrivande och börja grunna på varför jag inte jag har någon fantasi, det blir väldigt mycket ordbajsande. Vill gärna bli klart med det innan vi åker till Branäs och åker skidor på torsdag, måste säga att jag längtar tills jag får sätta på mig skidorna och åka. Kollade på stugan igår på internet för första gången... jädrar i mig säger jag bara, shitstor stuga med plats för 18 pers har dem hyrt.
Nyårs firandet var väldigt lugnt, gjorde middag med:
granatäpple och grönmögelost sallad
lufttorkad skinka
klyftpotatis
och hundra tillbehör.
Firade tolvslaget genom att tända tomtebloss, frysa om fötterna och se på lite fyrverkerier långt bort i fjärran.

Kommentarer

Postat av: AnnieBanani

Publicerad 2011-01-02 18:42:31

Mysigt värre mao! var du hos mamma och pappar eller var du med vännerna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela