A Lucky Escape

11.01.31

Publicerad 2011-01-31 17:44:35 i Allmänt

Ny året har startat, bra saker denna månaden:
¤ handbolls VM. Jag jag vet att det här kan verka väldigt sportnödigt men se på handboll är väldigt roligt. Jag och H åkte ner till Malmö för att se en match live.
¤Att vardagen har kommit igång denna veckan igen, behöver få lite struktur i det hela.
¤ Har spelat teater hela januari, har varit Scar i Lejonkungen. Roligt att spela för barn och se deras reaktioner. De ville gärna klappa på mitt stora krusade hår.
Dåliga saker: Alla bittra och sura människor som finns. Har träffat på många sådan denna månaden, risken är att jag håller på att förvandlas till en själv.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-01-31 20:01:18

OOhh handbollsabstinens.. syster jag är på väg hem...

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-01 21:28:40

=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela