A Lucky Escape

She´s Alive... almost

Publicerad 2011-08-18 11:03:56 i Allmänt

Har verkligen inte haft en tanke på bloggen. men ja jag lever..... nästan.. har under de senaste veckorna haft problem med min mage. Började med major magsjuka sedan lite uppehåll och nu har jag magkatarr istället.  Diet under dessa sjukdomsperioder havregrynsgröt, kokt fisk, omelett och proviva. inte vidare lyx, bara om man vill gå ner i vikt.
Annars har sommaren sprungit på i 120 som vanligt, jobbat och jobbat lite till, sprungit när solen väl har lyst, träffat släkt och umgåtts med familjen, njutit av ett bra internet och allmänt slappat.  Nu har jag två veckors ledigt innan uni börjar igen gött.
Ja juste var ju på Way Out West också men det tar vi i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela