A Lucky Escape

"I saw your face in front of me It was perfect clarity I saw a light in the end of the tunnel And it was you"

Publicerad 2010-06-07 17:35:41 i Allmänt




För en tid sedan hade jag och Chris( från england) ett långt samtal på en fest om Jens Lekman.  Bland annat diskuterades hans konstiga texter. Elller  "silly lyrcis" som Chris sa. Fast han lyssnade ändå på hans musik för han älskade låtarna.
Sedan dess har jag varit fast för Jens Lekman, tyvärr finns inte hans första  och bästa album på spotify. En annan köpte det ju när det kom för några år sedan, men råkade visst slänga det en trött kväll, när jag trodde att jag bara slängde Mcdonalds skräp.
Bästa låten -You are the light

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela