A Lucky Escape

Hej då Karlstad, Hej Arvika!!

Publicerad 2010-06-10 14:50:56 i Allmänt

Sitter på tåget hem till Arvika efter att gjort ett läsår i Karlstad, ett år som har gått jätte snabbt. Ångrar inte att jag började att läsa igen. Då kände jag att jag vill komma iväg och träffa nya människor, Arvika i alla ära, men på något sätt känner man de flesta.
De bästa med det här året är att jag har träffat nya vänner, som jag har mycket gemensamt med. Och dessutom så har jag börjat en utbildning som jag känner passar mig, känns som det kommer att bli ännu roligare nästa år då jag kommer läsa estetik.
Nu som sagt sitter jag på tåget hem till arvika och brättne och i öronen spelas min sommarspotifylista, ska bli skönt att komma hem och få ha lite sommarlov innan sommarjobbet börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela