A Lucky Escape

Live the Music

Publicerad 2010-07-21 15:08:39 i Allmänt



Det regnade lite......




[Ingenting] spelade på torsdagen och gjorde mig varm med sina fina poplåtar om kärlek.



ÅÅhhh, jag tror att Deportees gjorde festivalen bästa spelning, klockan 1300 på fredagen, så himmla fint. Jag och Annie blev lite småkära.



Invasionen gjorde en svettig spelning


Converse är de bästa på festival!



Han e så söött! utbrast en tjej bredvid mig på Shout out Louds, Kan inget mer än att hålla med. Älskar Shout Out Louds.

Bild ifrån Annie

Vi dansade nätterna långa !!!!


En lugn och rolig festival med tusen grymma spelningar ifrån bla miike snow, familjen maskinen m.m
Träffade både nytt och gammalt folk, fick ont i rygen, skrek mig hes  och blev starstuck två gånger när jag såg christer Lundberg och Deportees på nära håll på området.

Nu Hoppas vi att det blir en festival nästa år och att de inte går i konkurs, nästa år är det ju 20 års jubelium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela