A Lucky Escape

A Long Day

Publicerad 2011-03-19 16:23:44 i Allmänt

Eftersom jag inte har varit mig själv de senaste veckorna och efter en lång skolvecka var jag jätte trött igår. Somnade i sängen klockan 20.00 då hade jag sovit fyra timmar på soffan. När jag gick och la mig tänkte jag att jag vaknar väl vi ett på natten och är jättepigg. Men nej vaknade klockan sju på morgonen istället. 
Har verkligen skjutit fram måstet att städa lägenheten, men hade bestämt mig att under helgen var jag tvungen att göra det. Så tidigt på morgonen städar Sara!!
Nu är klockan fyra på eftermiddagen och jag har städat, varit ute å gått, duschat, ätit och sovit. nu vet jag inte vad ska göra mer.... väntar tills att klockan skall bli nio och downton abey börjar, sedan börjar en norskdeckar serie. Fast då  sover nog Sara redan.

Kommentarer

Postat av: AnnieBanani

Publicerad 2011-03-19 20:21:21

haha du är så söt Sara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela