A Lucky Escape

The moon is watching over us....

Publicerad 2010-06-06 00:46:49 i Allmänt

Måste bara berätta om torsdagsnatten som blev en galen natt. Satt som vanligt och chillade på balkongen hela kvällen med kortspel. Plötsligt kommer vi på att vi ska åka till stranden och kolla. Där var det mörkt och mysit lekte namnleken i en evighet innan vi åkte hem och dem andra bestämmer sig att göra pizza (klockan ett på natten, galet) Jag håller mig till smörgås.
Plösligt när vi sitter i soffan så kommer en korre hem som har varit ute och festat och han är på g om man säger så. Han ska med tåget klockan sju på morgonen till Sthlm, så han vill inte lägga sig, och till sällskap för att roa sig tycker han bla att  jag ska vara, så klockan fyra på morgonen står jag och spelar fotboll i köket=) Han har en energi till tusen och jag håller på och dör. Men jag fick komplimanger för mina fotbollsskills =D
Ska sägas att vi fick honom i säng runt fem, tillsammans med en jättehögljud väckarklocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela