A Lucky Escape

Åhh kom då fina vårkänslor!

Publicerad 2012-03-16 12:31:22 i Allmänt

Äntligen finns det lite vår i luften och allt blir mycket roligare, även fast man är fast inom hus och tentar. Allt blir mycket härligare och roligare att göra när solen lyser. Och så får man passa på att ta sig ut när man behöver en liten pause, då går man en liten promenad och får stenkross i skorna.

Eftersom jag bloggar i perioder så rullar ändå livet på ganska snabbt och dagarna flyter iväg, de senaste veckorna har handlat mycket om plugg, men jag har också varit på finfin konsert med Anna Ternheim, ätit finmiddagar och sovit på soffan.
Just nu tycker jag går i konstant värk i vaderna också efter att jag har gett mig på s`hbam och afropowerdance. Det typiska med detta är att jag verkligen inte vill ha muskler i vaderna, de blir så jäävla stora, (Hanna, du känner igen problemet).

Sh´bam är verkligen inte jag det ska vara disco, latino och linedance, lägg därtill att man skall sjunga samtidigt som man tränar =) Men men det är väldigt jobbigt och lite kul. Sedan får man belöningen i afrodancen nästa dag.
Helt galet inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela