A Lucky Escape

but I'll wait for the day you will see you can't say no to me and everything is gonna be ok it's gonna be ok

Publicerad 2011-03-15 19:19:43 i Allmänt



Idag har jag tröst handlat...allergichock, snuva i tre veckor och ryggskott. Då måste man unna sig något.
Jag har ju inte sett Hämnden än, fast det är min favorit regissör Susanne Bier som har gjort den. Min favorit film of all är - Älska dig för evigt och är regisserad av just henne.
Australia kom med för att den var billig, antagligen väldigt romantisk och amerikansk. Men sen pratade jag med min syster och hon sa att Hugh Jackman är väldigt snygg just i denna filmen.
Sen köpte jag en roman för en gångs skull, brukar ju annars bli väldigt mycket kurslitteratur. Bara någon att straffa, är skriven av en favorit journalist,  Kristofer Alhström.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2011-03-15 19:57:23

Australia fett bra! och jag men typ dregglar över en lerig och fett het Hugh!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela