A Lucky Escape

11.03.25

Publicerad 2011-03-25 21:20:05 i Allmänt

Idag har jag återigen haft en sån där dag där jag har så jädrans ont. Vaknade imorse och orkade inte ens ur sängen, men ändå har dagen rullat på med åtta timmar på uni. Firade att vi hade klarat en examination och att det är fredag och pengarna rullade in med att äta Lasagne på teachers.
Däremot var draman på eftermidagen en plåga jobbiga stolar och mycket jobb på golvet, det var inte roligt för min rygg. Men ändå mycket skratt då allt blir som det blir när det är fredag.
Nu ligger jag i sängen på spikmatta, plnerar att lyssna på p3 dokumentär och somna tidigt.

Längtar till riktiga våren och dess blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela