A Lucky Escape

Vattenläckan

Publicerad 2011-05-23 19:12:52 i Allmänt

Igår vaknade östra karlstad upp utan något vatten, själv upptäckte jag alla jädrans ilandsproblem som man får när det inte finns något vatten. Att inte kunna tvätta och diska osv gör livet lite krångligare. Så det är nog nyttigt med en  vattenläcka ibland. Jag och Linda gick ner till centrum och skulle hämta vatten från en brandbil som stod uppställd vi valde fel kö, det tog 1.5timme att få något vatten även om kön var bara sisådär 20 meter. När vi väl kom fram så kom Vf reporter och fotograf och tjoho tog kort. Såidag har jag vart med i tidningen på ett hörn.
foto: vf.se
Måste säga att jag ser måttligt road ut.

För någon timme sedan sa de att röret hade gått sönder igen, och att vattnet kommer att försvinna. hmm. Dessutom måste man koka vattnet minst till fredagen när det kommer tillbaks......Ilandsproblem.

Kommentarer

Postat av: AnnieBanani

Publicerad 2011-05-24 00:40:28

haha åhhh Sara! Era Stackare! tur att du kan dra hem till mor och far och lösa sånt där?

Jag är lite glad att jag inte är i Kstad just nu...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela