A Lucky Escape

To Give it All, to Compete. To Make a Handprint in the Concrete....

Publicerad 2010-10-25 23:45:29 i Allmänt

Efter en galen dag har jag äntligen landat i sängen, dagen började med dansuppvisning, med galet rött eyeshadow runt hela ögonen dansade vi till Griegs bergatrollet.
Väl hemma igen efter dusch och ombytte gick jag och Mattias ut på  skattjakt, vi fann en skatt precis utanför mitt hus, men sedan cyklade vi till klarälvsbanan den var destå svårare att finna, tillslut gav vi upp och cyklade hem igen, väl hemma igen var jag lika svettig igen efter att ha cyklat som en galning efter Mattias. Sedan bestämmer vi oss för att åka in till stan för att fika och gå på knastret, får med oss Annie och Linnea också och vi möter upp Melanie på stan.
Fann  en Adam Heldring skiva på knastret och massa virknålar på Kupan, vi fika på Melkers och var smakråd till Mattias när han köpte kläder. Hemma igen har vi krånglat med min skrivare, samtidigt som vi lyssnat på Adam Heldring, och haft lite måndagsmys.
Adam Heldrings Mount Foreverest köpte jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela