A Lucky Escape

10.11.10

Publicerad 2010-11-10 21:35:36 i Allmänt

Ligger i sängen och lyssnar på p3 livesession och förundras av Nina Kinerts ljudbild, hon leker verkligen med ljud plus att hon har väldigt bra musiker, min favorit trummis..
Hmm här har jag annars tänkt att jag ska uppdatera i flera dagar men har inte orkat så vi kör en kortis:
Bra saker:
  • Har fått en ny digitalsystemkamera.
  • Kings of Leon
  • Melanies OC samling har snart sett 3 säsonger
  • min dator fungerar igen
  • Mp3 spelare, många långa bussturer räddaren med mp3.
  • Snälla grannar och vänner
Dåliga saker
  • Inställd SOL konsert.
  • Ok jag har inte riktigt vant mig vid snö än.
  • Tidiga VFU tider, imorgon ska jag gå upp 5.15.
  • Ouppdaterad mp3 spelare, lyssnar på samma musik från typ tre år tillbaks.
  • Näsblod

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2010-11-12 16:08:44

Näsblod!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela